مترجم سايت

من زنم یا مرد؟
 
خـــــنـــــد^ه^ بـــــازار
شادمانی همه جا پشت در است ، در گشودن هنر است...!
 
 
شنبه 22 تير 1392برچسب:, :: ::  نويسنده : Ali Sadeghi

 خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید .
 دخترم : مامان تو زنی یا مردی ؟
 من : زنم دیگه پس چی ام ؟
 دخترم : بابا ، چی اونم زنه ؟
 من : نه مامانی بابا مرده .
 دخترم : راست میگی مامان ؟
 من : آره چطور مگه ؟
 دخترم : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟
 من : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ
 دخترم : دایی سعید هم زنه ؟
 من : نه اون مرده !
 دخترم : از کجا فهمیدی زنی ؟
 من : فهمیدم دیگه مامان، از قیافه ام .
 دخترم : یعنی از چی ؟ از قیافه ات؟
 من : از اینکه خوشگلم ، 
 دخترم : یعنی هر کی خوشگل بود زنه‌ ؟
 من : اره دخترم
 دخترم : بابا از کجا فهمید مرده
 من : اونم از قیافش فهمید . یعنی بابایی چون ریش داره و ریشهاشو میزنه و زیاد خوشگل نیست مرده !
 دخترم : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟
 من : آره تقریبا .
 دخترم : ولی بابایی که از تو خوشگل تره
 من : اولا تو نه شما بعدشم باباییت کجاش از من خوشگل تره ؟
 دخترم : چشاش
 من : یعنی من زشتم مامان ؟
 دخترم : آره
 من : مرسی
 دخترم : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !!
 من : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست
 دخترم : چی اون حرفه که الان گفتی چی بود
 من : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه
 دخترم : مامان من مردم
 من : نه تو زنی
 دخترم : یعنی منم زشتم
 من : نه مامان کی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان کودکی
 دخترم : یعنی من زن نیستم ؟
 من : چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی
 دخترم : یعنی چی ؟
 من : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن که توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخص میشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه .
 دخترم : یعنی منم مامانم ؟
 من : اره دیگه تو هم مامان عروسکهاتی
 دخترم : نه ، مامان واقعی ام ؟
 من : خوب تو هم یه مامان واقعی کوچولو برای عروسکهات هستی دیگه
 دخترم : مامان مسخره نباش دیگه من چی ام ؟
 من : تو کودکی
 دخترم : کی زن میشم ؟
 من : بزرگ شدی
 دخترم : مامان من نفهمیدم کیا زنن ؟
 من : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی
 دخترم : بابا
 من : بابات کی بتو شیر داد ؟ !!!!!!!!!!
 دخترم : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه
 من : نه الان رو نمی گم ، کوچولو بودی ؟
 دخترم : نمی دونم
 من : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه
 دخترم : کی؟
 من : ای بابا ببین مامان جون خودت که بزرگ بشی کم کم می فهمی .
 دخترم : الان می خوام بفهمم .
 من : خوب هر کی روسری سرش کنه زنه هر کی نکنه مرده
 دخترم : یعنی تو الان مردی میریم پارک زن میشی
 من : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟
 دخترم : مامانم
 من : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن
 دخترم : آهان فهمیدم .
 من : خدا خیرت بده که فهمیدی ، برو با عروسکهات بازی کن

 نیم ساعت بعد

 دخترم : مامان یه سوال بپرسم
 من : بپرس ولی در مورد زن و مرد نباشه ها
 دخترم : در مورد ماهی قرمزه است .
 من : خوب بپرس
 دخترم : مامان ماهی قرمزه زنه یا مرده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت22:09---22 شهريور 1392
ایووووووووووول کلی خندیدم...یعنی بگما همچین کسی ماداریم تو فامیلا...

فرشاد
ساعت4:54---29 تير 1392


فرشاد
ساعت4:22---29 تير 1392


توفیق
ساعت8:51---24 تير 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ باحال بود خدایی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به قول فامیل دور :
شادمانی همه جا پشت در است ، در گشودن هنر است...!
************
خسیس بازی در نیار....!
دوست دارم نظرت رو در مورد پست هام بدونم...!
پيوندهاي روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خـــــنـــــد^ه^ بـــــازار و آدرس as2012.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تماس با ما

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 4737
بازدید کل : 123493
تعداد مطالب : 945
تعداد نظرات : 847
تعداد آنلاین : 1

« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools




Future Google PR for as2012.loxblog.com - 3.28

.

چت روم

.



سرگرمی نمکی

 
 
 
با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد
td width= target=